štvrtok 25. mája 2017

Máj, lásky čas...

v mojom prípade - máj, záhrady čas.. niežeby som lásku odsúvala na menej dôležitú pozíciu! To nie, veď láska má kvitnúť v každom čase (a veku), všakáno?  No, záhrada v máji - to je iné kafe! Taká záhrada je len v tomto čase..v žiadnom inom mesiaci už nie je taká, ako práve  v máji. Teplučko sa vkráda medzi záhony, spev vtáčikov, vôňa jari, všade samý puk, či kvet.. drozd, ktorý si urobil hniezdo v korune nášho stromu, každé ráno hopká po zarosenej tráve a usilovne zbiera červíkov pre svoje potomstvo.. a ja toto nádherné divadlo môžem sledovať v priamom prenose! So šálkou pariacej sa kávy si natiahnem rukavice, nabrúsim motyku a relaxujem... občas narovnám chrbát a počúvam prírodu... nádhera! Mysľou mi jednoducho MUSÍ preblesknúť ďakovná modlitba Všemohúcemu za toto jedinečné stvorenstvo..














..majte krásne májové dni.. Dáša

2 komentáre:

  1. Dášo, ta poslední fotka - Já i můj dům budeme sloužit Hospodinu ... nádhera
    A Tvoje červené jahody? Kde že to žiješ? U nás jsou teprve v plném květu :)
    Pavel

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pavel, ano, podľa tohto krásneho verša z biblie sa snažíme žiť.. A jahody? No, žijeme na južnom Slovensku, tu už jahody zbierame v plnom prúde.. tieto som dostala ako sadenice od známej, máme ich druhý rok, takže úroda by mala byť dobrá..plody sú veľké a šťavnaté..

      Odstrániť