streda 5. apríla 2017

O jednej starej vitríne..

   s touto malou starou vitrínou sa tiahlo detstvo našich detí, ktoré ju dostali ako vyradený kus od ich tety.. dnes sú deti dospelé a ja som rozmýšľala, ako sa jej zbaviť.. popravde vyzerala veľmi biedne... nakoniec som si povedala, že pokaziť už nič nemôžem, vzala som farbu a natrela.. po uschnutí som jej trochu oškrela rohy , navoskovala bledým voskom , manžel namontoval úchytky.
Napadlo ma, že by mohla pekne vyzerať, keby bola prichytená s kovanými konzolami, ktoré mi manžel tiež vyrobil..
    Táto stará nepotrebná vitrínka sa mi v novom šate tak pozdávala, že dostala čestné miesto na stene v obývačke a ja musím konštatovať, že som s ňou nadmieru spokojná..



                 Čo z toho vyplýva?  Nevyhadzujte staré veci, ktoré ešte môžu poslúžiť v novom šate.....

                                                                                                                   Dáša

3 komentáre:

  1. Dášo máš pravdu, staré věci ještě mohou sloužit, ale musí jim člověk vrátit krásu a kouzlo.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Prekrásna práca, mňa čakajú tiež nejaké skrinky, krásne tvorenie prajem.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem dievčence, ano, o to práve ide..nájsť zašlú krásu aj v obyčajnom kuse... :-)

    OdpovedaťOdstrániť