štvrtok 10. novembra 2016

Keď zima príde do našich domovov...

..v tomto sychravom období mám tendenciu založiť oheň v kozube, zatiahnuť závesy, zapáliť svetielko v lampáši a tvoriť niečo na zahriatie... a mojou obľúbenou činnosťou je tvorba deky... doteraz som deky šila, tentokrát mi učaroval háčik.. a tak som si nakúpila vlnu, vzor som vybrala - ako inde - na nete a skúsila.. Deka, ktorú som uháčkovala, poputuje do daru jednému bábätku,



 ktoré sa nám do rodiny za chvíľku narodí a my sa už a jeho príchod veľmi tešíme.. nový život je predsa tá najväčšia radosť, akú môže človek zažiť..Prajem vám čo najpríjemnejšie prežitie chladných jesenných dní.. Dáša

2 komentáre:

  1. Háčkovaná deka je prekrásna, aj šitá deka. Pozrela som si blog a vidím že robíš a tvoríš úplne všetko. Ten starý kredenc mala moja teta a páčili sa mi tie sklíčka hore. Prajem príjemný deň Zita

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zitka, ďakujem.. ako sa hovorí - z každého rožka troška..prajem aj Tebe pekný dník.. Dáša

      Odstrániť