streda 16. novembra 2016

Keď my ženy niečo veľmi chceme...

 a náš manžel povie - nemám čas...tak nám nezostáva nič iné, len si vyhrnúť rukávy a pustiť sa do práce ... takto to bolo u nás s prerábkou kuchyne.. pôvodná už bola veeľmi ošumelá a ja som mala jasnú predstavu o tom, čo by som chcela mať inak.. ono tomu naozaj netreba veľa.. len dobrá vôľa a chuť pracovať... a tak som sa pustila najprv do sekania steny na nové káble pre lampy... maľovala som steny, tatranský profil, okno, radiátor, kuchynskú linku, poličky. Manžel vyrobil kuchynský stôl - že na moje narodky..za čo som mu vďačná.. a tiež som chcela nové stoličky.. ale to tom až v budúcom blogu.. :)  poviem vám, biela farba je u mňa prím... aspoň nateraz.. prajem pekný deň.  Dáša





Pridať popis

2 komentáre:

  1. Uplne ina kuchyňa, krásna, svetla ako nová. Tiez sa radšej sama pustím do roboty ako čakať kedy bude mať môj muž čas. Ani nie tak čas, ale presvedčiť ho že je to potrebné.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Neuvěřitelná změna. Prostě nádhera. Jsi moc šikovná. Bílá barva je úžasná.

    OdpovedaťOdstrániť