pondelok 12. septembra 2016

Sen o záhrade..

Je tomu už pár pekných rôčkov, čo som v jeden pekný deň rozpovedala manželovi môj sen... on bol totiž vášnivý cyklista a prízvukoval mi, aby som si aj ja našla nejaký koníček...vraj, niečo, čo by ma napĺňalo..kde by som relaxovala.. a tak som sa zamyslela.. a povedala som mu... -"chcela by som okrasnú záhradu". Čakala som, že sa otočí na pate a odkráča.. ono totiž u nás by to znamenalo rozobrať velikánske fóliovníkové konštrukcie, kde sme dovtedy ako poriadni sedliaci z dolniakov pestovali zeleninu vo veľkom a odovzdávali do výkupu..Bola to dokonca jeden čas aj naša hlavná zárobková činnosť.. Na moje prekvapenie pristal... sám rozobral tie opachy, popílil, odovzdal do zberu železa.. bolo zvláštne vidieť ten kus zeme za domom prázdny.. Dnes môžem povedať, že to bola moja dobrá voľba..tu nachádzam skutočný relax po náročnom dni.. teším sa na každý kvietok, ktorý na jar vykukne zo zeme..na každého vtáčika, čo si v našej zeleni postaví svoj malý príbytok - a je ich veru dosť!  Pozývam vás na prechádzku po našej záhrade..vitajte....
 ..takto sa to celé začalo..
 ..a dnes..











1 komentár: